Kevätkokouksen kuulumisia

28.3.2024

Sany ry:n kevätkokous pidettiin tänä vuonna Turussa, Scandic Juliassa. Paikalla oli mukavasti väkeä; 13 jäsentä ja etäyhteyden päässä lähes yhtä monta, 12. Aloitimme tilaisuuden perinteiseen tapaan lounaalla, minkä jälkeen Dick Lundmark Kuulotekniikasta piti asiantuntijaesityksen kuulon apuvälineistä.

Kevätkokous on yhdistyksen sääntömääräinen kokous, jossa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat. Kokouksessa mm. vahvistetaan edellisen toimintavuoden tilinpäätös ja toimintakertomus. Yhdistyksen rahastonhoitaja Irmeli Pihala esitteli tilinpäätöksen ja puheenjohtaja Tarja Koikkalainen esitteli toimintakertomuksen, mitkä tilin-tarkastuskertomuksen ja toiminnantarkastajan kertomuksen läpikäynnin jälkeen vahvistettiin. Kokous myönsi vastuuvapauden hallitukselle.

Yhdistyksen edustajaksi Kuuloliiton seuraavaan liittokokoukseen valittiin Tarja Koikkalainen ja varaedustajaksi yhdistyksen varapuheenjohtaja Antti Juntunen.

Hyväksytyn toimintakertomuksen pääset lukemaan alla olevasta linkistä.