Syyskokous 2020

21.10.2020

Sany ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään 14.11.2020 klo 12 alkaen Turussa Yhteistötalo Lounatuulen tiloissa.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen 10.11.mennessä

Kutsu on lähetetty sähköpostissa ja kirjepostina niille jäsenille, joille ei ole sähköpostiosoitetta. Ota yhteys, jos et ole saanut kutsua!

SUOMEN AKUSTIKUSNEURINOOMAYHDISTYS ry

FINLANDS AKUSTIKUSNEURINOMFÖRENING rf

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS                                                          KOKOUSKUTSU 22.10.2020

Aika:                14.11.2020 klo 13.00  (Kahvitarjoilu klo 12.15)

Paikka:            Yhteisötalo Lounatuulet, Läntinen Pitkäkatu 33, 20100 TURKU

Lisäksi verkossa zoom-alustalla

Hyvät Akustikusneurinoomayhdistyksen jäsenet!

Tervetuloa yhdistyksemme sääntöjenmukaiseen syyskokoukseen. Kokouksessa käsitellään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021 sekä muut sääntömääräiset asiat. Kutsun liitteenä on esityslista sekä toimintasuunnitelma ja talousarvioehdotus 2021.

Ohjelma:        klo 12.15        Kahvitarjoilu

klo 13.00        Syyskokous alkaa

Kokouksen alussa kuullaan yhdistyksen asiantuntijalääkäri, neurokirurgi Ville Vuorisen noin tunnin mittainen esitys akustikusneurinoomasta.

Koronavuoden erityisjärjestelyt: Koronarajoitusten vuoksi osallistujamäärää rajoitetaan: paikan päälle otetaan 20 osallistujaa. Osallistujille varataan maskit ja tilassa istutaan väljästi.

Oireisena ei voi tulla paikalle.

Kokoukseen voi osallistua verkon kautta. Myös luentoa voi seurata verkossa. Linkki sekä tarkemmat ohjeet annetaan ilmoittautuneille sähköpostiosoitteeseen.

Mahdolliset äänestykset tehdään avoimina.

Kirjoitustulkkaus järjestetään ja verkossa osallistuvien on mahdollista saada erillinen linkki tulkkaukseen. Tarvitset tulkkausta varten erillisen laitteen, esim. älypuhelin.

Ilmoittautuminen: Molempiin osallistumistapoihin tulee ilmoittautua 10.11. mennessä.

Sähköpostitse: sanytoimisto@gmail.com tai puh. 040 703 0935/Päivi.

llmoitathan myös erikoisruokavaliosi, tulkkauslinkkitarpeesi ja mahdollisen peruuntumisen.

Tervetuloa!

Hallitus

Päivi Liippola                                                                              Eine Laitinen

puheenjohtaja                                                                           sihteeri

p. 040 703 0935                                                                         p. 040 570 0697

sanyposti@gmail.com                                                             eine.laitinen@gmail.com

SUOMEN AKUSTIKUSNEURINOOMAYHDISTYS ry                          SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS

FINLANDS AKUSTIKUSNEURINOMFÖRENING rf                      ESITYSLISTA 2020

Aika:                14.11.2020 klo 13.00

Paikka:            Yhteisötalo Lounatuulet, Turku

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen järjestäytyminenValitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri ja kaksi pöytäkirjantarkastajaa, jotka toimivat tarvittaessa myös ääntenlaskijoina. Valitaan muut kokouksessa tarvittavat toimihenkilöt.
  3. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  4. Esityslistan hyväksyminen.
  5. Valitaan seuraavaksi toimintavuodeksi yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, joka toimii myös yhdistyksen puheenjohtajana.
  6. Vahvistetaan hallituksen muiden jäsenten ja varajäsenten lukumäärä 17§:n mukaisesti.
  7. Valitaan seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi yhdistyksen hallitukseen jäsenet erovuoroisten tilalle. Erovuorossa ovat Tarja Koikkalainen, Inkoo; Erkki Kurtti, Turku; Anne Marsela-Kuvaja, Espoo; Siw Westerback, Kemiönsaari. Lisäksi valitaan kesken kauden hallituksesta eronneen Mirva Hyötylän, Sodankylä, tilalle hallitusjäsen loppukaudeksi eli yhdeksi vuodeksi.
  8. Valitaan seuraavaksi vuodeksi hallituksen ensimmäinen ja toinen varajäsen.
  9. Valitaan seuraavaksi toimintavuodeksi tilintarkastaja /toiminnantarkastaja ja varatilintarkastaja.
  10. Käsitellään hallituksen ehdotus vuoden 2021 toimintasuunnitelmaksi.
  11. Määrätään jäsenmaksujen suuruus vuodelle 2021
  12. Käsitellään hallituksen ehdotus vuoden 2021 talousarvioksi.
  13. Päätetään seuraavan vuoden kokousten koollekutsumistavasta 15 §:n määräämissä rajoissa.
  14. Valitaan Kuuloliiton kuulopiireihin edustajat liiton sääntöjen mukaan.
  15. Käsitellään muut kokouksessa esille tulleet asiat.
  16. Merkitään pöytäkirjaan jäsenten hallitukselle antamat evästykset ja toivomukset.
  17. Kokouksen päättäminen.