Keski-Suomi

Aluevastaava:

Kaisa Flyktman, kaisa.flyktman(at)gmail.com,  0400-794 415

Tulossa olevia aluetapaamisia

Tapahtumat ovat maksuttomia. Muista ilmoittautua.

Aluetapaaminen Keski-Suomessa, Äänekosken KAPEENKOSKELLA
Aika: LAUANTAI 7.9.2019 klo 11-15

Paikka: KAPEENKOSKEN LUONTOMATKAILUKOHDE, Kapeenkoskentie 105, 44250 Äänekoivisto. Kokoonnumme Hirvaskankaan ABC-asemalla, osoite Suonenjoentie 10, aseman pääsisäänkäynnin edessä klo 11, josta siirrymme läheiselle Kapeenkoskelle.

Ohjelma: Kapeenkoskelle saavumme noin klo 11:30, jossa tutustuminen ja Sany ry:n tarjoama lounasruokailu. Ruokailun jälkeen jalkaudumme Kapeenkosken ainutlaatuiselle, historialliselle luontopolulle. Käytössämme on myös mylly ja/tai laavu, jossa voimme vaihtaa kuulumisia, saada vertaistukea ja suunnitella tulevaa tapaamista.

Ilmoittautuminen:  28.8.2019 mennessä sähköpostilla:  ​
kaisa.flyktman(at)gmail.com  tai puhelimitse 0400-794 415.  Ilmoita samalla myös mahdollisista ruoka-aineallergioistasi. Kerro myös kyyditystarpeistasi ABC-asemalle ja sieltä Kapeenkoskelle, jotta voimme selvittää kimppakyytimahdollisuuksia.

Toivon runsasta osanottoa! Olet tervetullut tilaisuuteemme joko yksin tai läheisesi kanssa! Tilaisuus on osallistujille maksuton.

Kaisa