syyskokous 2018

21.12.2018

Sany ry:n syyskokous 18.11.2018

Kokouksen aluksi jaettiin Juha Larekselle Kuuloliiton hopeinen ansiomerkki pitkäaikaisesta hallitustyöskentelystä Sanyssa.

Kokous valitsi Suomen Akustikusneurinoomayhdistys ry:n hallituksen puheenjohtajaksi ja samalla yhdistyksen puheenjohtajaksi Päivi Liippolan Raisiosta jatkamaan.

Hallituksen jäseniksi kaksivuotiskaudelle valittiin vanhoina Erkki Kurtti Turusta ja Siw Westerback Kemiöstä sekä uusina Tarja Koikkalainen Inkoosta ja Anne Marsela-Kuvaja Espoosta. Leena Olsbo-Rusanen Oulusta jää pois kesken kauden ja hänen tilalleen jäljellä olevaksi yhdeksi vuodeksi valittiin Henna Pakarinen Rääkkylästä. Hallituksessa jatkavat Eine Laitinen Helsingistä, Kaija Lankinen Sipoosta ja Irmeli Pihala Eurajoelta.

Varajäseniksi yhdeksi vuodeksi valittiin Sirpa Mäkitalo Siikaisista ja Timo Jokinen Helsingistä. Hallituksen toimikausi alkaa vuoden alusta.

Kokous myös hyväksyi 30-vuotisjuhlavuoden 2019 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Vuoden johtoajatuksena on tuottaa 'Hyvinvointia AN-arkeen' järjestämällä sopeutumisvalmennus-kursseja, vertaistoimintaa alueilla ja valtakunnallisesti sekä lisäämällä tiedotusta. Yhdistys toimii aktiivisesti vapaaehtoisvoimin.