Sany 30-vuotisjuhlatarina

19.5.2019

Sany on kolmekymppinen. Juhlaa vietettiin lauantaina yli 50 kutsuvieraan, jäsenen ja läheisen voimin. Tunnelma oli leppoisan juhlava ja hyvä mieli jäi kuulemma muillekin kuin järjestäjille.

Yhdistyksen puheenjohtaja Päivi Liippola ja varapuheenjohtaja Erkki Kurtti vastanottivat vieraat. Tervetulomaljan jälkeen nautittiin erinomainen lounas. Perustajajäsen Hilkka Ojala piti koskettavan ja mielenkiintoisen juhlapuheen, jota hartaana kuunneltiin.

Hallituksen jäsen Tarja Koikkalainen ja Erkki Kurtti esittelivät poimintoja 30 vuodelta ja ne herättivät muistelemaan alkuaikoja ja kursseja.  Paikalla oli seitsemän perustajajäsentä.

Ansiomerkkejä ja Sany-kiitosmaljoja jaettiin muutamia. Kuuloliiton pronssinen ansiomerkki  oli myönnetty Kaija Lankiselle ja Leena Olsbo-Rusaselle, hopeinen taas Tuula Aavamäelle, Pertti Ikoselle ja Päivi Liippolalle.

Kuuloliiton järjestöpäällikkö Anne Wicht-Kvarnströmiä kiitettiin yhdistyksen kuulemisesta ja tukemisesta; Hilkka Ojalaa 30 vuoden tukihenkilötoiminnasta, Liisa Sammalpengeriä NF2-tukijana ja oppaana toimimisesta ja Seppo Lehtosta, joka ainoana entisenä puheenjohtajana oli paikalla, toiminnasta AN-läheisenä.

Kakkua ja kahvia nautittiin trubaduurin letkeän laulun ja soiton tahtiin.  Samalla voitiin päivittää viimeisimmät kuulumiset tuttujen kesken.

Kiitos tästä hyvänmielen juhlasta!