SANY ry:n hallituksen kuulumisia 2/2021

26.2.2021

Kuulumisia Sany ry:n hallituksen kokouksesta 2/21

Hallitus kokoontui verkossa 17.2.2021. Paikalla koko hallitus.

Kevätkokous pidetään verkossa 20.3.2021 klo 13 alkaen.

Kokouskutsu lähtee jäsenille sähköpostitse maaliskuun alussa. Kokouksen alussa kuullaan psykologin esitys hyvän mielen etsimisestä korona-ajassa.

Sääntötyöryhmä

Keskusteltiin työryhmän valmistelemista kysymyksistä. Pohdittiin vuosikokouskäytäntöä eli halutaanko yksi vai kaksi kokousta. Myös hallitusjäsenten kausien rajaamista mietittiin sekä yhdistyksen nimenkirjoittamisen sujuvinta käytäntöä. Todettiin, että aika monesta asiasta voidaan kirjata johtosääntöön tarkempia ohjeita.

Osa-aikainen tiedottaja

Yhdistykselle on valittu osa-aikainen tiedottaja, jonka tavoittaa osoitteesta sanytiedottaja@gmail.com

Muita asioita:

Kuuloliitolle tehtyyn vuosiraportiin koottiin muuta kuin Stean rahoittamat toiminnot. Sellaisia tapahtumia oli 52 ja niissä oli mukana kaikkiaan 270 osallistujaa. Stealle lähtee raportti 5.3. Stea-tapahtumia on ollut 211 ja niissä osallistujia 757. Verkkokokouksia on ollut 87.

Yhden oppilaitoksen sosiaali- ja terveysalan opiskelijoille tehtyyn tunnettuuskyselyyn vastasi 85 henkilöä. Vastaajista kukaan ei ollut kuullut akustikusneurinoomasta tai tiennyt mikä se on. Nyt tietävät =)

Harso ry järjestää jäsenyhdistysten etätapaamisen 16.3.2021 klo 17.00 ja harvinaissairaiden illan verkossa 27.2.2021 klo 18.00.

Stea:n pilottikoulutus:Yhdistys osallistui Stean koulutukseen 15.-16.2.2021. Pilotin tavoitteena on saada eri yhdistysten tuloksellisuusmittareita vertailukelpoisiksi keskenään sekä toisaalta Stean raportoinnin kehittäminen.

Seuraava hallituksen kokous 3/2021 pidetään verkossa 20.3.2021 klo 10.00 (ja kevätkokous klo 13.00).

Terveisin Sany ry:n hallitus/ Päivi Liippola