Sany ry:n kevätkokouksen kutsu ja ohjelma

26.2.2024

Sany ry:n sääntömääräinen kevätkokous
Aika: 16.3.2024 kello 12:00
Paikka: Scandic Julia, Eerikinkatu 4, Turku
etäkokousmahdollisuus Zoom-kokousalustalla

Hyvät Suomen Akustikusneurinoomayhdistys ry:n jäsenet,

Tervetuloa yhdistyksemme sääntömääräiseen kevätkokoukseen, joka pidetään Turussa. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä Zoom-kokousalustalla. Kevätkokouksessa käsitellään toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2023 sekä muut sääntömääräiset asiat.

12:00 Lounas
13:00 Kokous alkaa
Kokouksen aluksi kuulemme asiantuntijaluennon (esiintyjä varmistuu myöhemmin)
Kokouksen lopuksi ajankohtaisia kuulumisia ja keskustelua
Kokous päättyy noin kello 15

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu kokoukseen viimeistään 1.3.2024 sähköpostitse sanyposti@gmail.com tai p. 050 305 2675/Tarja. Ilmoita samalla tuletko paikalle vai osallistutko etäyhteydellä. Jos tulet paikalle, ilmoita lisäksi mahdolliset erityisruokavaliot. Jos osallistut etäyhteydellä, riittää jos ilmoittaudut 14.3.2024 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään etäosallistujille sähköpostilla kokousviikolla.

Tervetuloa!

Tarja Koikkalainen                                                                Antti Juntunen
puheenjohtaja                                                                          varapuheenjohtaja
sanyposti@gmail.com