Tarja Koikkalaisesta Sany ry:n uusi puheenjohtaja

18.10.2021

Syyskokous valitsi 16.10.2021 uuden puheenjohtajan ja hyväksyi sääntöuudistuksen.

Seuraavaksi puheenjohtajaksi vuoden 2022 alusta valittiin Tarja Koikkalainen Inkoosta. Tarja on ollut hallituksessa nyt neljä vuotta ja tuntee yhdistyksen toimintaa hyvin. ONNEA Tarja!

Nykyinen puheenjohtaja Päivi Liippola on toiminut tehtävässä kohta kuusi vuotta. Päivi kiittää kuluneista vuosista ja kertoo olevansa ylpeä ja onnellinen tästä vireästä yhdistyksestä. Hän myös lupaa apunsa ja tukensa uudelle puheenjohtajalle.

Hallituksen jäseniksi kaksivuotiskaudeksi 2022-2023 valittiin Kaija Lankinen Sipoosta jatkamaan sekä uusina Sanna Hämäläinen Kotkasta, Antti Juntunen Nokialta ja Päivi Liippola Raisiosta. Lisäksi oli täytettävänä kaksi yhden vuoden pestiä ja niihin valittiin Sirpa Forsblom Helsingistä ja Irmeli Pihala Eurajoelta. Vanhoina hallitusjäseninä jatkavat Arttu Käpylä ja Erkki Kurtti.

Varajäseniksi valittiin Sirpa Mäkitalo Siikaisista ja Eine Laitinen Helsingistä.

Kokous vahvisti vuoden 2022 toimintasuunnitelman sekä talousarvion.

Kokous hyväksyi yksimielisesti hallituksen ehdotuksen Sany ry:n uusiksi säännöiksi ja hallitus sai valtuudet viedä sääntömuutoksen loppuun.

Kokous oli hyvähenkinen ja yksimielinen.

Syyskokous toteutui osin Helsingissä Scandic Simonkentässä ja osin etänä verkkoyhteydellä. Osallistujia oli 25.