Sini aloitti Sanyn osa-aikaisena toimistoassistenttina

16.9.2019

Hei, Olen raisiolainen Sini Varpi-Rämö ja aloitin osa-aikaisesti Akustikusneurinoomayhdistyksen juoksevien asioiden hoitamisen syyskyyn alusta. Toimintaani kuuluvat mm. Sany ry:n kotisivujen- ja facebooksivujen päivitykset, kaikenlaiset postitukset, sähköpostiin vastaaminen, kurssi-ilmoittautumisten vastaanotto jne.

Minulta itseltäni on leikattu Akustikusneurinooma kesäkuussa 2018. Kasvain havaittiin vasta kuukautta ennen leikkausta ja se oli ehtinyt kasvaa jo niin isoksi, että leikkaus oli ainut vaihtoehto. Operaatio sujui olosuhteisiin nähden hyvin. Aluksi oireina oli kyllä tasapaino- ja näköhäiriöitä, oikean puolen (erityisesti käden) voimattomuutta, väsymystä ja oikea korva kuuroutui. Kuntoutus on sujunut hyvin. Tämän hetkistä työtilannetta häiritsee kuitenkin oikean käden väsyminen ja kipeytyminen. Minulla on Hoitohuone Sinja -niminen yritys, jossa olen tehnyt monenlaisia hierontoja sekä energiahoitoja. Nyt käsi ei valitettavasti kestä hierontoja, joten tämä yhdistyksen pieni osa-aikatyö on tuli oikein sopivasti eteeni tässä kohtaa.

Mielelläni otan vastaan kaikenlaista sähköpostia. Voit vaikka kertoa kuulumisia kursseilta tai tarinaa omasta kuntoutumisestasi. Asianomaisen luvalla voidaan julkaista tarinoita koti- ja facesivuillakin.

Yhteydenotot:  sanytoimisto@gmail.com tai 0401694353

Pirtsakkaa syksyä