Valtakunnallinen verkkotapaaminen & asiantuntijan luento

24.9.2022

Syyskokouksen yhteydessä järjestämme valtakunnallisen verkkotapaamisen, jossa liikunta- ja hyvinvointialan asiantuntija Katja Lilja luennoi.

Tasapainon tanssi

Katja Lilja (TtM ja FM, liikunta- ja hyvinvointialan asiantuntija ja yrittäjä) kertoo luennolla tasapainoon ja tasapainoaistiin liittyvästä fysiologiasta käytännönläheisesti sekä antaa vinkkejä, joiden avulla voi arjessa kehittää tasapainoaan. Tanssi on nimetty tasapainoilun kuningaslajiksi, joten tasapainon fysiologiaa ja tasapainon kehittämistä pohditaan tanssia esimerkkinä käyttäen. Mikä tekee tanssista tasapainon kuningaslajin ja millä tavalla tanssissa olevia tasapainoa kehittäviä asioita voi hyödyntää paitsi tanssiessa myös arjen harjoitteissa vaikka keskellä työpäivää?

Voit ilmoittautua tapahtumaan sähköpostilla osoitteeseen sanyposti@gmail.com 12.10. mennessä. Linkki tapahtumaan lähetetään ilmoittautuneille 14.10. Jos olet ilmoittautunut syyskokoukseen, ei verkkotapaamiseen tarvitse ilmoittautua erikseen.